Tisíce lidí našly za stěračem kalhotky se vzkazem – šlo o velmi povedenou reklamu
Tisíce lidí našly za stěračem kalhotky se vzkazem – šlo o velmi povedenou reklamu. Když najdete za stěračem svého auta dámské kalhotky a jste věrný manžel, nejspíš vás to překvapí. Horší bude, když přijde k autu jako první vaše manželka.
Ke kalhotkám byl za stěračem zasunutý i vzkaz: „Hej zlatíčko, tohle jsi u mě včera v noci nechal.“ Překvapený muž nechápal, co se děje. Zřejmě si někdo spletl auto. Brzy se však ukázalo, že obětí stejného žertíku se stalo i několik dalších mužů v jeho okolí. Všichni tak začali pátrat po tom, kdo něco takového dělá. Jednoduché vysvětlení nakonec všechny pobavilo.
Byl to geniální marketingový tah
Nešlo o žádné stíhání prostopášných nevěrníků, ale o marketingovou kampaň. Tu měl na svědomí australský výrobce spodního prádla. Cílem bylo dostat značku do povědomí co největšího počtu lidí. A to se jim evidentně povedlo. Tisíce kousků spodního prádla rozmístili po hlavním městě Sydney a přirozená lidská zvědavost pak udělala své.
Foto: Pixabay
V marketingovém oddělení této firmy nejspíš pracuje nějaký génius, protože velmi rychle po zahájení této kampaně se tisíce lidí začaly scházet ve skupinách na Facebooku a dělily se tady s ostatními o zážitky s těmito neobvyklými nálezy za stěračem. Těžko říct, kolik párů se kvůli jejich žertíku pohádalo. Naštěstí vše vyšlo velmi brzy na povrch, a tak snad nedošlo k žádnému rozvodu.
Většina lidí se tímto nápadem nakonec pobavila
Kalhotky samozřejmě nebyly použité, a tak se naštvané manželky mohly uklidnit a vyzkoušet si novou značku spodního prádla zcela zdarma. Výrobce uvedl, že jejich prádlo je vyrobené z pohodlných materiálů, které šetří naši planetu, a navíc jsou cenově dostupné. Jsou si kvalitou svých výrobků natolik jistí, že na všechny první objednávky poskytli záruku vrácení peněz do 30 dní, pokud ženy nebudou s novým kouskem spokojené.
Většina lidí se nakonec shodlo na tom, že šlo o dobrou marketingovou kampaň. Přestože některé páry to možná odnesly domácí hádkou. Někteří řidiči byli také zachyceni na kameru přímo při nálezu spodního prádla. Na záznamech bylo vidět vesměs spíše překvapené nebo pobavené výrazy. Jeden muž se při čtení vzkazu dokonce zasněně usmívá. Výrobci se povedlo to, co zamýšlel. Jednoduše dostal značku mezi lidi a mnohé u toho i pobavil.
Zdroj: https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-svetove-celebrity/737673/nevinatko-i-dracice-zhava-sydney-sweeneyova-nafotila-novou-kampan.html, https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-na-letisti-v-sydney-zadrzeli-americanku-mela-v-kufru-zlatou-pistoli-40429800
Náhledové foto: Pixabay
Opravdu ráda cestuji - většinou s kompasem v ruce, ale občas i prstem po mapě. A o všechny zajímavosti, které na cestách potkám, se s vámi ráda podělím.