Tak už i psi mají svůj vlastní parfém. Přichází s ním známá kosmetická značka
Pes provází člověka dlouhých čtrnáct tisíc let. Je to dost dlouhá doba na to, aby si lidé zvykli na to, že psi mají svůj odér. Proto nemohou být jejich chovatelé žádní cimprlichové a nesmí jim vadit, když jim to doma občas po psech zapáchá. Kdo psa chová, tak určitě ví, jak dokáže „provonět“ byt nebo dům, když je mokrý. A představte si, že italská značka oblíbených parfémů přišla s novou vůní, tentokrát ovšem určenou přímo pro psy.
Co ti výrobci parfémů všechno nevymyslí
Byznys okolo psů docela kvete. To máte krmivo pro ně, oblečky, postroje, vodítka, pelechy, šampony. A je toho k dostání pro psy daleko více. A odbyt se najde, protože například Češi jsou přímo ukázkoví milovníci psů. Když se projdete po vesnické ulici, tak snad u každého domu štěká pes, nebo zpod plotu vyleze kočka. Což je další oblíbený domácí mazlíček. Ale vraťme se zpět ke psům a k jejich novému parfému, jenž je pojmenován po psovi Fefé Domenica Dolceho, jednoho ze spoluzakladatelů světoznámé firmy. Vonnou směs bez alkoholu navrhla parfumérka Emilie Coppermann. Máte-li citlivý nosík, tak v ní určitě ucítíte santalové dřevo, ylang ylang a samozřejmě nepostradatelné pižmo.
Foto: Pixabay
Luxus také pro psy
Jestliže si psí parfém budete chtít pro svého miláčka koupit, vyjde vás asi na 2 500 korun. Je to běžná cena za tento druh zboží. Parfémy prostě mívají v sobě punc luxusu. Psí voňavku je nejlépe aplikovat rukou nebo kartáčem, s jejich pomocí ji třením či česáním vpravíte do srsti. Postupovat byste měli od středu těla k ocasu, má-li pes nějaký. Pokud mu chybí, tak k tomu, co mu z něho zbylo.
Nyní se ovšem nabízí otázka, jestli psi vůni santalového dřeva, pižma a ylang ylang vůbec ocení. Z mého pohledu se totiž jedná o vyhozených dva a půl tisíce korun. Jsem chovatelkou psa (už několikátého v pořadí) a co mám vypozorováno, tak o výrazné vůně nestojí. Když ho vykoupu, aby byl čistý, tak stejně si při venčení najde kousek něčeho hnusně zapáchajícího, aby se v tom s chutí a pečlivě vyválel. A voněl podle sebe.
Kdopak si parfém koupí?
Přemýšlím, jak bude vypadat zákazník, který parfém pro svého psa pořídí. Předpokládám, že to bude někdo, komu nebude líto utratit asi 100 EUR za něco, o co pes vůbec nestojí. Má totiž až 100 000krát citlivější čich než člověk. Takový psí parfém bude pro něho jako za trest. Věřím ale, že parfém půjde na odbyt. Lidé jsou schopni utrácet za takové hlouposti.
Zdroj: https://www.iflscience.com/dolce-gabanna-launch-new-108-dog-perfume-but-should-you-spritz-your-pooch-75456, Wikipedia.org
Náhledové foto: Pixabay
U nás i za hranicemi je tolik zajímavých míst, která stojí za to být navštívena. A proto vás chci s nimi seznamovat.